oxygen pedic

تشک اکسیژن بانس

طرحی جدید، زیبا و اقتصادی

ارتفاع تشک: 24 سانتی متر (1±)

مناسب جهت منازل، کارگاه ها و ویلاها

قابل استفاده برای افراد با وزن حداکثر 80 تا 90 کیلوگرم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک اکسیژن بانس چیست؟

تشک اکسیژن بانس مشابه تشک بانس می باشد، با این تفاوت که در ساختار آن از اسکلتی تقویت شده جهت تحمل وزن بیشتر استفاده شده است. لایه هایی از ترموفیوزها و اسفنج ها با دانسیته متفاوت، بر روی هسته ی مرکزی چیده شده که توسط پارچه پفکی، پوشش داده می شود تا علاوه بر راحتی، به رویه ی تشک زیبایی هم ببخشد. این زیبایی با نقش دوزی در آخرین مرحله ی فرآیند تولید، تکمیل می گردد. همچنین در دیواره این تشک از نوار اسپیسر استفاده گردیده که علاوه بر زیباتر نمودن تشک امکان گردش هوا را نیز در آن ایجاد می کند. این تشک قابلیت تحمل حداکثر وزن 80 تا 90 کیلوگرم را دارا می باشد. ارتفاع این تشک 24 سانتی متر (1±) می باشد.

اقتصادی

تشک اکسیژن بانس از قیمتی نسبتاً مناسب برخوردار است. این تشک به دلیل طراحی ویژه و اقتصادی قابلیت استفاده در منازل، کارگاه ها و ویلاها را دارا می باشد.

طرحی نو

تشک اکسیژن بانس در زمره ی تولیدات جدید و اقتصادی گروه تولیدی هیپنوز است که علاوه بر زیبایی، از لحاظ فنی هم ارتقا محسوسی یافته است.

زیبا

لایه هایی از ترموفیوزها و اسفنج ها با دانسیته های متفاوت بر روی هسته ی مرکزی چیده شده که توسط پارچه پفکی، پوشش داده می شود تا علاوه بر راحتی به رویه ی تشک زیبایی هم ببخشد.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt