majestic-massage

تشک مجستیک ماساژ

دو احساس متفاوت همراه با آرامش

ارتفاع تشک: 26 سانتی متر (2±)

دارای پد انعطاف پذیر V شکل

قابلیت تحمل وزن تا 90 کیلوگرم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک مجستیک ماساژ چیست؟

هسته ی مرکزی تشک مجستیک ماساژ از فنر های متصل با مفتول 2/2 میلی متر تشکیل شده و برای ایجاد انعطاف پذیری و زیبایی، پدی v شکل روی آن قرار گرفته است. تعداد فنر های استفاده شده در سایز 90: 299 عدد، در سایز 120: 414 عدد، درسایز 160: 552 عدد و در سایز 180: 621 عدد می باشد. این مجموعه فنر توسط یک فریم با مفتول 4 میلی متر بسته می شود. اسفنجی با دانسیته 25 کیلوگرم بر متر مکعب، دیواره ی تشک را تقویت می کند تا انسجام و یکپارچگی بیشتری در ساختار آن بوجود آورد. روی هسته ی مرکزی این تشک، لایه هایی از ترموباندها، ترموفیوزها و اسفنجهایی با دانسیته های متفاوت قرار دارد و در مرحله ی نهایی تولید، پدی طراحی شده که راحتی و زیبایی خاصی را ایجاد می کند. پارچه ی استفاده شده برای این تشک نیز، گردباف و منطبق با استانداردهای اروپایی است و توسط دستگاههای مدرن پنبه دوزی، اشکالی زیبا بر آن نقش بسته اند. این تشک حداکثر 90 کیلوگرم وزن را تحمل می کند.

با دوام

حضور پارچه گردباف و همچنین استفاده از فنرهای فریم دار، پرردیف و پرکربن به همراه استفاده از اسفنج دیواره علاوه بر زیبا بودن باعث ایجاد دوام و کیفیتی بالا برای تشک مجستیک ماساژ گردیده است.

راحت

لایه هایی از ترموباندها، ترموفیوزها و اسفنجهایی با دانسیته های متفاوت، به همراه پدی که بصورت V شکل طراحی شده است،  راحتی و زیبایی خاصی را برای تشک مجستیک ماساژ ایجاد می کند.

طراحی زیبا

پارچه ی استفاده شده برای تشک مجستیک ماساژ، گردباف و منطبق با استانداردهای اروپایی است و توسط دستگاه های مدرن پنبه دوزی، اشکالی زیبا بر آن نقش بسته اند.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt