majestice-hybrid

تشک مجستیک هایبرید

تکنولوژی، راحتی، زیبایی

ارتفاع تشک: 33 سانتی متر (3±)

دارای پد دوبل و پد V شکل

قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک مجستیک هایبرید چیست؟

هسته ی مرکزی تشک مجستیک هایبرید، از فنر های متصل با مفتول ۲ و پر کربن تشکیل شده است. در تشک های هایبرید سایز ۹۰ : ۲۹۹ عدد، سایز 160: 552 عدد و سایز ۱۸۰ : ۶۲۱ عدد فنر به کار رفته است که مجموعه ی آن ها در هر تشک با یک فریم بسته می شود و دیواره ی این تشک را اسفنجی با دانسیته ۲۵ کیلوگرم بر متر مکعب در بر می گیرد و به آن انسجام، يکپارچگی و مقاومت می بخشد. در یک طرف این تشک، پدی دوبل با مموری فوم ۲ سانتیمتری نقش دوزی شده، یعنی پارچه به طور مستقیم به مموری فوم دوخته شده است. چنین دوختی برای هر تولید کننده ی کالای خواب، امکان پذیر نیست چرا که هم به ماشینی بسیار خاص و پیشرفته نیاز است و هم فراهم کردن مموری فوم رول به راحتی امکان پذیر نیست. شیوه ی دوخت در تشک مجستیک هایبرید، موجب می شود که مصرف کننده بلافاصله بعد از دراز کشیدن روی تشک، بدنش با مموری فوم تماس پیدا کند و از مزایای آن بهره مند گردد. از این بخش تا هسته ی مرکزی را اسفنج هایی با ضخامت های متفاوت و همچنین لایه های ترموفیوز تشکیل می دهند. در طرف دیگر این تشک، پدی V شکل قرار دارد که فاقد مموری فوم است ولی لایه های متفاوتی از ترموفیوز ها و اسفنج دارد که تا هسته ی مرکزی تشک چیدمان شده اند تا سلیقه ی افرادی که تشکی نرم را نمی پسندند، بر آورده شده باشد. در این تشک نیز از پارچه ی گردباف استفاده شده است تا امکان تنفس تشک را فراهم کند و مانع تعرق شود. لازم به ذکر است که استفاده از مموری فوم در سطح تشک باعث ایجاد نرمی خاص در یک تشک طبی می گردد که از خستگی بدن در حین خواب جلوگیری می کند. عنوان هایبرید، به دلیل استفاده ی توامان از سیستم فنربندی و مموری فوم انتخاب شده است. ارتفاع این تشک ۳۳ سانتی متر (۳+) است.

تکنولوژی بالا

دوخت در سطح پد دوبل تشک مجستیک هایبرید کاری پیچیده می باشد چرا که هم به ماشینی بسیار خاص و پیشرفته نیاز است و هم فراهم کردن مموری فوم رول به راحتی امکان پذیر نیست. 

منحصر به فرد

پد دوبل تشک مجستیک هایبرید  با مموری فوم ۲ سانتیمتری نقش دوزی شده، یعنی پارچه به طور مستقیم به مموری فوم دوخته شده است. چنین دوختی برای هر تولید کننده ی کالای خواب، امکان پذیر نیست.

احساس متفاوت

هر دو طرف تشک مجستیک هایبرید  قابل استفاده است. سمتی از تشک که پد دوبل به همراه مموری قرار دارد، نرم تر از طرف دیگر (دارای پد V شکل) می باشد.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt