viva plus

تشک ویوا پلاس

طرحی جدید از محصولی زیبا و اقتصادی

ارتفاع تشک: 22 سانتی متر (1±)

مناسب جهت منازل، کارگاه ها، هتل ها و ویلاها

قابل استفاده برای افراد با حداکثر وزن 80 تا 90 کیلوگرم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک ویوا پلاس چیست؟ 

تشک ویوا پلاس از لحاظ ساختاری مشابه تشک ویوا می باشد، با این تفاوت که در ویوا پلاس از اسکلت متصل یکپارچه و پرردیف تقویت شده استفاده شده است. این ویژگی باعث می گردد وزن بیشتری را (حداکثر تا 90 کیلوگرم) تحمل نماید. جهت اقتصادی تر شدن قیمت محصول، لایه هایی از ترموفیوزها و اسفنج هایی با دانسیته کمتر، بر روی هسته ی مرکزی چیده شده است. این زیبایی با نقش دوزی در آخرین مرحله ی فرآیند تولید، تکمیل می گردد. این محصول فقط با لایه ای از ترموفیوز نقش دوزی شده است. همچنین تغییراتی در ظاهر و بسته بندی، جهت زیباتر شدن تشک انجام گردیده است. ارتفاع این تشک 22 سانتی متر (1±) می باشد.

اقتصادی

تشک ویوا پلاس از قیمتی نسبتاً مناسب برخوردار است. این تشک به دلیل طراحی ویژه و اقتصادی قابلیت استفاده در منازل، کارگاه ها، هتل ها و ویلاها را دارا می باشد.

طرحی نو

تشک ویوا پلاس در زمره ی تولیدات جدید و اقتصادی گروه تولیدی هیپنوز است که علاوه بر زیبایی، از لحاظ فنی هم ارتقا محسوسی یافته است.

طراحی زیبا

لایه هایی از ترموفیوزها و اسفنج ها با دانسیته های متفاوت بر روی هسته ی مرکزی تشک ویوا پلاس چیده شده تا علاوه بر راحتی به رویه ی تشک زیبایی هم ببخشد.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt