majestice-memory

تشک مجستیک مموری

تشک فوق هوشمند، مطابق با استانداردهای اروپایی

ارتفاع تشک: 30 سانتی متر (2±)

دارای پد هوشمند مموری فوم

قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک مجستیک مموری چیست؟ 

هسته ی مرکزی تشک مجستیک مموری، از فنر منفصل میکرو پاکت اسپرینگ تشکیل شده که فوق هوشمند است و خود را با تمامی قسمت های بدن، همشکل می سازد. کلمه ی میکرو بر کوچکی دهانه ی 4/5 سانتیمتری هر فنری تاکید دارد که در ساختار این تشک به کار برده می شود. کوچکی دهانه ی فنر ها، استفاده از فنرهای بیشتری را ضروری می کند به طوری که در سایز ۹۰ : ۶۹۷ عدد، در سایز ۱۶۰ : ۱۳۱۲ عدد و در سایز  180 : 1517 عدد فنر وجود دارد. هر چه تعداد فنرها در یک تشک بیشتر باشد، دوام و مقاومت آن در برابر وزن های سنگین، بیشتر خواهد شد. از آنجا که میکرو پاکت اسپرینگ ها هوشمند هستند، فنرها در همان قسمتی از تشک که تحت فشار وزن بیشتری قرار می گیرد (مانند شکم، باسن و ران ها)، جمع می شوند و به سطحی پایین تر می روند اما در آن بخش هایی که تشک اندام سبکتر بدن را در بر می گیرد، کمتر پایین می روند. این ویژگی با هدف نگاه داشتن ستون مهره ها در یک سطح، طراحی شده است. دیگر ویژگی فن آوری میکرو پاکت اسپرینگ، به حداقل رساندن انتقال حرکت مداوم فرد بد خواب، از یک طرف به طرف دیگر تشک است. ثبات نسبی ایجاد شده در این تشک، با ساختار تشک های معمولی، قابل قیاس نیست. رویه ی تشک مجستیک مموری، از پارچه ی گردباف Red Enjoy Knitting و مطابق با استانداردهای اروپایی است که تنفس لایه های مختلف تشک را میسر می کند. این رویه با یک مموری فوم ۲ سانتیمتری، پنبه دوزی شده و قطعه ای مموری فوم به ارتفاع ۴ سانتیمتر نیز در زیر آن قرار داده شده است تا برای مقاومت در برابر فشار بدن مصرف کننده، آمادگی بیشتری داشته باشد. این شکل از چیدمان مموری فوم ها، موجب می شود که بلافاصله بعد از دراز کشیدن ۶ سانتیمتر مموری فوم، اطلاعات وزن و شکل بدن را دریافت کنند و تشک را با اندام مصرف کننده هماهنگ سازند. ارتفاع این تشک ۳۰ سانتیمتر (2±) است.

هماهنگ با بدن

در تشک مجستیک مموری بلافاصله بعد از دراز کشیدن ۶ سانتیمتر مموری فوم، اطلاعات وزن و شکل بدن را دریافت کرده و تشک را با اندام مصرف کننده هماهنگ می سازد.

عملکرد شبکه ای پایدار

از ویژگی های برتر تشک مجستیک مموری  حداقل رساندن انتقال حرکت مداوم فرد بد خواب، از یک طرف به طرف دیگر تشک است. ثبات نسبی ایجاد شده، با ساختار تشک های معمولی، قابل قیاس نیست.

فوق هوشمند

هسته ی مرکزی تشک مجستیک مموری، از فنر منفصل میکرو پاکت اسپرینگ تشکیل شده که فوق هوشمند است و خود را با تمامی قسمت های بدن، همشکل می سازد.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt