majestic-medical

تشک مجستیک مدیکال

توصیه پزشکان برای خوابی راحت

ارتفاع تشک: 25 سانتی متر (2±)

دارای پلاستوفوم E.P.S و پد دوبل

قابلیت تحمل وزن بدون محدودیت

مشخصات فنی و ویژگی های تشک مجستیک مدیکال چیست؟

از ماده ی سخت پلاستوفوم E.P.S برای ساختن هسته ی مرکزی تشک مجستیک مدیکال استفاده شده است. روی این هسته ی مرکزی سخت را لایه های متنوعی از ترموفیوز، ترموباند و اسفنج با تراکم های متفاوت می پوشاند. نسل های جدیدتر، با طراحی پد دوبل در یک طرف تشک، امکان دو نوع استفاده را برای خریداران محترم عرضه می کنند زیرا هر دو طرف این تشک قابل استفاده است اما یک طرف آن که پد دوبل دارد، نرم تر از طرف دیگر است. این ویژگی به مصرف کننده امکان می دهد که متناسب با توصیه ی پزشک یا نیاز بدن، از طرف نرم یا سخت استفاده کند. تشک مجستیک مدیکال، تشکی طبی است و ایده تولید آن، ایجاد آرامش و رفع کمر درد هنگام خواب بوده است. دستیابی به این آرامش، با رسیدن بدن به هسته ی سخت از طریق تجربه ی لایه های نرم تشک میسر می شود. برای رویه ی این تشک، از پارچه ی گردباف Blue Double Knitting استفاده شده است که علاوه بر نرمی و زیبایی طرح های آن که با مدرن ترین دستگاه های پنبه دوزی اجرا شده است، به تشک امکان تنفس می دهد. به اشخاصی که از کمر دردهای سخت، به ویژه در ناحیه ی پایین ستون مهره ها رنج می برند، توصیه می شود که از خوابیدن بر بستری نرم بپرهیزند ولی ما به آنان استفاده از تشک مجستیک مدیکال را پیشنهاد می دهیم زیرا از هر دو ویژگی نرمی و سختی توامان، برخوردار است. ارتفاع این تشک 25 سانتیمتر (2±) می باشد.

آنتی باکتریال

پارچه استفاده شده در تشک مجستیک مدیکال، پارچه گردباف Blue Double Knitting می باشد که تنفس تشک و درنتیجه عدم تعرق را موجب می گردد که مانع از رشد باکتری ها و انواع میکروب ها می شود. 

طبی

تشک مجستیک مدیکال، تشکی طبی است و ایده تولید آن، ایجاد آرامش و رفع کمر درد هنگام خواب بوده است. دستیابی به این آرامش، با رسیدن بدن به هسته ی سخت از طریق تجربه ی لایه های نرم تشک میسر می شود.

متفاوت

هر دو طرف تشک مجستیک مدیکال قابل استفاده است اما یک طرف آن که پد دوبل دارد، نرم تر از طرف دیگر است. این ویژگی به مصرف کننده امکان می دهد که دو احساس متفاوت را در یک تشک تجربه کند.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt