perfect-medical

تشک پرفکت مدیکال

احساس متفاوت از لطافتی بی نظیر

ارتفاع تشک: 34 سانتی متر (1±)

دارای مموری ژل با ویژگی حذف گرما

قابلیت تحمل وزن بدون محدودیت

مشخصات فنی و ویژگی های تشک پرفکت مدیکال چیست؟ 

هسته ی مرکزی تشک پرفکت مدیکال، از یک لایه اسفنج با تراکم بالا ساخته شده و فاقد اسکلت فلزی است. در فرایند تولید این تشک، چند لایه ترموفیوز و اسفنج و یک مموری ژل با تراکم ۵۰ کیلوگرم در متر مکعب، به ضخامت ۴ سانتیمتر به کار رفته است که در نهایت با پارچه ای گردباف پوشش داده می شود. رویه ی این تشک از زیپی بسیار قوی و پارچه ای بادوام برخوردار است و به دلیل میسر کردن تنفس برای تشک، مانع از تعرق می شود. پارچه ی تشک پرفکت مدیکال که در دو رنگ خاکستری و سفید -آبی ارائه می شود، از نخ ویسکوز تنیده شده است که لطافت بی نظیر و عدم اصطکاک آن با ملحفه یا محافظ تشک، مانع از تولید حرارت می شود تا اثر خنک کنندگی ژل مموری کم نشود یا از بین نرود.

تفاوت مموری ژل و مموری فوم:

نخستین مموری اختراع شده برای استفاده در کالای خواب، مموری فوم بود که ماهیتی گرم دارد. از آنجا که گرما در هنگام خواب، همیشه و برای همه ی افراد مطلوب نیست، مبتکران در این صنعت به تولید نوع دیگری از مموری اندیشیدند تا علاوه بر ثبت و حفظ اطلاعات مربوط به وزن و شکل بدن، گرم نباشد یا گرما تولید نکند. تقاضای حذف گرما، با تزریق ژل به مموری فوم، به عرضه ی مموری ژل انجامید. رنگ آبی مموری ژل نیز به دلیل همین ویژگی خنک کنندگی اش است. ارتفاع این تشک ۳۴ سانتیمتر (1±) است.

آنتی باکتریال

حضور پارچه گردباف در تشک پرفکت مدیکال، به دلیل خلل و فرجی که در تار و پود خود دارد، اجازه می دهد تا هوا به راحتی در لایه های تشک جریان یابد و در نتیجه مانع از رشد باکتری ها و انواع میکروب ها می شود.

لطافت بی نظیر

پارچه ی تشک پرفکت مدیکال که در دو رنگ خاکستری و سفید- آبی ارائه می شود، از نخ ویسکوز تنیده شده است که علاوه بر لطافت بی نظیر مانع از اصطکاک با ملحفه یا محافظ تشک می گردد.

حذف گرما

در فرایند تولید تشک پرفکت مدیکال، یک مموری ژل با تراکم ۵۰ کیلوگرم در متر مکعب، به ضخامت ۴ سانتیمتر که قابلیت خنک کنندگی و حذف گرما را دارد، به کار رفته است.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt