hypnose-memory

تشک هیپنوز مموری

تشک هوشمند برای خوابی راحت

قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم

مناسب جهت منازل و هتل ها

دارای پد هوشمند مموری فوم

مشخصات فنی و ویژگی های تشک هیپنوز مموری چیست؟

 

فن آوری، دستاوردی فرهنگی است و انسان فرهیخته از جنبه های مثبت آن برای رفاه و آرامش خود سود می جوید. این که شما تشک هیپنوز مموری را انتخاب کرده اید، نشان دهنده هوشیاری تان است چرا که یقیناً خواهان نوآوری هستید و می دانید که این روزها بهره مندی از محصولات هوشمند برای کاستن از رنج و اتلاف وقت، در حال فراگیر شدن است. تمام محصولات تولید شده با فن آوری هوشمند، از ساعت مچی تا اتومبیل، دارای ویژگی مشترک ثبت اطلاعات در حافظه شان هستند. تشک هیپنوز مموری نیز وزن و شکل بدن شما را در هنگام خواب به حافظه اش می سپارد و خود را مطابق با آن تنظیم می کند. تشک هیپنوز مموری تشکی یک رو پد بوده و هسته ی مرکزی آن از فنر های متصل با قطر دهانه ی کوچک تشکیل گردیده که موجب می شود در سایز 90: 299 عدد، در سایز 120: 414 عدد، در سایز 160: 552 عدد و در سایز 180: 621 عدد فنر به کار گرفته شود. هر چه تعداد فنرها بیشتر باشد، دوام و پایداری تشک در برابر وزن بیشتر خواهد بود. لایه های متفاوتی از ترموفیوزها، ترموباندها و اسفنج ها روی هسته ی مرکزی تشک چیده شده اند و داخل پد آن از یک لایه مموری فوم دانسیته 60 کیلوگرم بر متر مکعب و ضخامت 4 سانتی متر استفاده شده است. نقش لایه های مموری فوم، ثبت اطلاعات مربوط به شکل و وزن بدن در حافظه اش است و تشک را به همساز شدن با بدن هدایت می کند. حفظ وزن و شکل بدن به شما خوابی بسیار راحت و رویایی هدیه می کند و این احساسی است که بسیاری از مصرف کنندگان تشک ما به آن لقب “خواب هتلی” داده اند. رویه ی این تشک، از پارچه ی گردباف Knitting است که تنفس رویه و در نتیجه عدم تعرق را موجب می شود. توجه شود که تشک هیپنوز مموری برای مصرف کنندگانی که در ستون مهره ها و کمر خود مشکل دارند، پیشنهاد نمی شود. ارتفاع این تشک 30 سانتیمتر (2±) می باشد.

 

با دوام

حضور پارچه گردباف و همچنین استفاده از فنرهای فریم دار، پرردیف و پرکربن به همراه استفاده از اسفنج دیواره علاوه بر زیبا بودن باعث ایجاد دوام و کیفیتی بالا برای تشک هیپنوز مموری گردیده است.

راحت

حفظ وزن و شکل بدن به شما خوابی بسیار راحت و رویایی هدیه می کند و این احساسی است که بسیاری از مصرف کنندگان تشک هیپنوز مموری، به آن لقب “خواب هتلی” داده اند.

هوشمند

تشک هیپنوز مموری به واسطه پد هوشمند خود، وزن و شکل بدن شما را در هنگام خواب به حافظه اش می سپارد و خود را مطابق با آن تنظیم می کند.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt