legasy-0

تشک مجستیک لگاسی

تشک فوق هوشمند، مطابق با استانداردهای اروپایی 

ارتفاع تشک: 27 سانتی متر (2±)

دارای میکروپاکت اسپرینگ با ویژگی عدم انتقال فشار نقطه ای

قابلیت تحمل وزن بدون محدودیت

مشخصات فنی و ویژگی های تشک مجستیک لگاسی چیست؟

 

تشک مجستیک لگاسی، پارچه ای طبیعی از جنس کنف و مطابق با استاندارد های اروپایی دارد که با الیاف ضد حساسیت و اسفنج نقش دوزی شده است تا نرمی و راحتی بیشتری ایجاد کند. روی این تشک یک لایه پد V شکل قرار گرفته است که با اسفنجی به ضخامت ۳ سانتیمتر و دانسیته ۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب پر شده است تا خوابی راحت را میسر کند و راحتی، با استفاده از چندین لایه اسفنج در هسته ی مرکزی آن بیشتر نیز می شود. هسته ی مرکزی این تشک، از یک اسکلت منفصل میکرو پاکت اسپرینگ Micro Packet Spring تشکیل شده است. مزیت استفاده از میکروپاکت اسپرینگ این است که هر فنر در پاکتی از جنس پارچه های نبافته (اسپان باند) گذاشته می شود و با چسب، به یکدیگر متصل می شود و در نتیجه، مانع از انتقال حرکت از بخشی به بخش دیگر می گردد، بر خلاف اسکلتهای فنری (Bonnell) که فنرها با مفتول به یکدیگر متصل هستند. ویژگی اسکلت های منفصل، عدم انتقال فشار نقطه ای، از بخش تحت فشار به بخش های دیگر است. ما، این فنر های منفصل یا پاکت اسپرینگ را به میکرو پاکت اسپرینگ تبدیل کرده ایم. در میکرو پاکت ها، دهانه های فنرها کوچک تر شده و به 4/5 سانتیمتر رسیده است. برای مقایسه این تشک با دیگر تشک های پاکت اسپرینگ، لطفا به این آمار توجه کنید: تعداد فنر های مصرف شده در یک میکرو پاکت سایز ۹۰ : ۶۹۷ عدد، سایز ۱۲۰: ۹۸۴ عدد، سایز ۱۴۰ : ۱۱۴۸ عدد، سایز 160 : 1312 عدد و سایز ۱۸۰ : ۱۵۱۷ عدد است. تعداد فنرهای استفاده شده در هر سایز و واکنش هر فنر نسبت به فشار نقطه ای، هوشمند بودن هسته ی مرکزی تشک را نشان می دهد. این نوع خاص از تشک میکرو پاکت اسپرینگ، تمام بدن را محافظت می کند و با واکنش نشان دادن به هر حرکتی در هنگام خواب، آن را به تشکی فوق هوشمند تبدیل می کند. شکل پذیری این تشک که یکنواختی ستون مهره ها در هنگام خواب را میسر می کند، موجب انتقال خستگی ناشی از فعالیت های روزانه به تشک می شود. این تشک برای افرادی که چاقی های موضعی دارند و همچنین برای افرادی که به خواب جنینی خو گرفته اند، بسیار مناسب است. این تشک برای زوج های جوان نیز پیشنهاد مناسبی است. ارتفاع این تشک ۲۷ سانتیمتر (۲± ) است.

 

عملکرد شبکه ای و پایدار

از ویژگی های برتر تشک مجستیک لگاسی  حداقل رساندن انتقال حرکت مداوم فرد بد خواب، از یک طرف به طرف دیگر تشک است. ثبات نسبی ایجاد شده، با ساختار تشک های معمولی، قابل قیاس نیست.

ضدحساسیت

تشک مجستیک لگاسی، پارچه ای طبیعی از جنس کنف و مطابق با استاندارد های اروپایی دارد که با الیاف ضد حساسیت و اسفنج نقش دوزی شده است تا نرمی و راحتی بیشتری ایجاد کند.

فوق هوشمند

هسته ی مرکزی تشک مجستیک لگاسی، از فنر منفصل میکرو پاکت اسپرینگ تشکیل شده که فوق هوشمند است و خود را با تمامی قسمت های بدن، همشکل می سازد.

آیا به دنبال تشکی مناسب با سبک زندگی خود هستید؟
با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کنیم.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt